Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

лабораторна робота 1

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
ЗІ
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2016
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Алгоритмічні мови та програмування Частина 2
Варіант:
22

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА”  З В І Т до лабораторної роботи №5 З КУРСІВ «ТЕХНОЛОГІЇ ПРОГРАМУВАННЯ» ТА «АЛГОРИТМІЧНІ МОВИ ТА ПРОГРАМУВАННЯ, Ч. 2» Варіант № 22 Мета роботи – вивчити базові принципи об’єктно-орієнтованого програмування на прикладі алгоритмічної мови C#. Навчитися складати та відлагоджуватипрості розрахункові програми лінійної структури. ОСНОВНІ ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ Головне в мові С# – реалізація принципів об’єктно-орієнтованого програмування (ООП). Об’єктно-орієнтовна методика невіддільна від С# і всі С#-програми в якійсь мірі мають об’єктну орієнтацію. Тому, перш ніж приступати до написання навіть простої С#-програми, необхідно зрозуміти основні принципи ООП. Для підтримки принципів об’єктно-орієнтованого програмування всі ООП–мови, включаючи С#, мають три характерні риси: інкапсуляцію, поліморфізм і наслідування. Інкапсуляція – це механізм програмування, який зв’язує код (дії) і дані, якими він маніпулює, і при цьому охороняє їх від втручання зовні і неправильного використання. Поліморфізм – це властивість яка дозволяє одному інтерфейсу отримувати доступ до цілого класу дій. Наслідування – це процес завдяки якому один об’єкт може отримувати властивості другого. 1.Завдання Скласти програму мовою C# для розрахунку значення виразу, при x=12,394, y=7,139. Забезпечити ввід аргументів з клавіатури та вивід результату на дисплей. 2. Блок-схема алгоритму програми Main() Vvid() Obch() Vyvid() 3. Список ідентифікаторів констант, змінних, методів, використаних у блок-схемі алгоритму і програмі, та їх пояснення. x- змінна плаваючого типу(double), аргумент виразу; y – змінна плаваючого типу(double), аргумент виразу; z – змінна плаваючого типу(double), якій надається значення обчислення результату виразу; usingSystem – директива препроцесору, задіює область імен з системними базовими класами; usingstaticSystem.Math- директива препроцесору, задіює бібліотеку математичних функцій; namespace Laba1– простір імен, використовується для оголошення області, яка містить набір пов’язаних об’єктів; classProgram– об’єкт, який містить код; staticvoidMain() – головний метод програми; string- тип даних представляє послідовність з нуля або більше символів в кодуванні Юнікод. double – тип даних з плаваючою крапкою подвійної точності; Console.WriteLine()– метод, який виводить дані на екран; Console.ReadLine() – метод, який зчитує дані з клавіатури; Sqrt() – метод, котртй знаходить квадратний корінь з числа; Tan() – метод, яктй повертає тангенс параметра; Pow() – метод, який повертає значення параметра піднесене до певного степеня; 4.Текст програми using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; using System.Threading.Tasks; namespace laba1 { class Program { static void Main(string[] args) { Lab1 lab = new Lab1(); lab.Scan(); lab.Vyraz(); lab.Vyvid(); Console.ReadLine(); } } class Lab1 { double x, y, s; public void Scan () { Console.WriteLine("Enter x"); x = Convert.ToDouble(Console.ReadLine()); Console.WriteLine("Enter z"); y = Convert.ToDouble(Console.ReadLine()); } public void Vyraz () { s= Math.Sqrt(Math.Abs(Math.Tan(x))+Math.Pow((x+y),Math.Log10(x))); } public void Vyvid() { Console.Write("s=" + s); } } } 5.Результат виконання програми / 6.Висновок Виконуючи дану лабораторну роботу я ознайомився з базовими принципами об’єктно-орієнтованого програмування на прикладі алгоритмічної мови C#. Навчився складати та відлагоджувати прості розрахункові програми лінійної структури. Дізнався, що блок-схеми потрібно складати для кожного класу.
Антиботан аватар за замовчуванням

15.12.2016 20:12

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини